søndag 7. oktober 2012

Nissekort


Julekortproduksjonen har allerede vært i gang en stund, men det hele har gått mye bedre med litt inspirasjon fra messa og en del nytt scrappestæsj :). Her kommer det jeg tror er mitt første runde kort noensinne og det i juleutgave! :P

Dette kortet bruker jeg som bidrag i en scrappeutfordring hos Scrapa´long (utfordring 20: stempler) og i en utfordring hos Card and Scrap (utfordring 40: bånd/blonder).  

For å lage kortet har jeg brukt:


Pappkartong – ukjent
Brunt glitterark – ukjent
Kakeservietter – ukjent
Vintage avispapir – Papir i hjertet
Lilla metall (plum) – Ten seconds Studio
Nissesetempel og tekststempel (…det er ikke for sent å være snill) - North Star Stamps
God jul tekststempel -  Kort og Godt (teksten er del av et større stempel)
Snøkrystallstempler - Panduro
Snøkrystallpunch – Easy Puncher
Brunt glitterlim -Kars
Distress Ink, vintage photo – Tim Holtz. Ranger
Glimmer Mist, Coffee Shop - Tattered Angels
Lilla metallsirkel – Tim Holtz, Alterations, Weathered Clock
“Blonde”sirkel – Marianne Design, CreaTables
Lilla silkebånd – Søstrene Grene
Rosa/lilla Rhinestones –  Landstoken paperdesign
Metallhjerte – Korthobby.no








3 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt julekort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Lekkert!
    Takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Så flott, og jeg likte så godt de lilla detaljene :o)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

    Klem fra Beate

    SvarSlett