søndag 22. april 2012

Fyrstikkommoder

Jeg er veldig glad i å lage ting av fyrstikkesker. Hittil har jeg som regel laget ulike esker av tomme fyrstikkesker slik at man kan putte småting i de. De kan brukes til oppbevaring eller som gaver med smykker eller lignende inni. Denne gangen tenkte jeg derimot at jeg skulle lage en fyrstikkommode med fyrstikker i.  For en gangs skyld en fyrstikkeske som kan brukes til sitt opprinnelige formål :P. Under følger bilder av et sett med tre fyrstikkommoder i samme stil.
Jeg har brukt:
-          To mellomstore fyrstikkesker per kommode
-          Grått ark ukjent
-          Designark fra Panduro (paper pad)
-          Blonde fra Panduro (Cotton Lace)
-          Grå perler fra Notabene (Pearl Stickers)
-          Distress Ink fra Tim Holtz, tea dye
-          Store og små håndtak fra kort og godt
-          Papirblomster fra Panduro
-          Brune korketrekkergrener fra kort og godt
-          Stor og liten sommerfugl stanset ut med punchere fra Panduro
-          Sølvgrå hjørneklistremerker fra Europris (design Galery)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar