tirsdag 24. juli 2012

Bursdagsbrett


Denne brettemetoden så jeg for første gang i et Magnolia Ink Magazine  (No 2 2012 s.24). I ettertid har jeg sett at det er en ganske utbredt metode. Den gjør seg veldig og er fin å bruke dersom man liker bretting og klipping. Jeg valgte å lage mitt uten skrivefelt, kun et tekststempel inni og et skilt utenpå hvor man kan skrive inn mottakers navn.

For å lage kortet har jeg brukt:  
Designark ukjent
Ensfarget kartong ukjent
Metallhjørner og metallblader fra Kort og Godt
Blomster fra Panduro, Kort og Godt og Papirdesign
Hvit ramme fra Kort og Godt
Tekststempel fra Art Impressions (G-963) embosset med pute fra Versa Mark og embossingpulver fra Ranger- black
Sommerfugler ukjent (Bikuben)
Stickles fra Ranger- Star Dust
Distress Ink Ranger- vintage photo
Perler fra Papirdesign
Skiltet er skåret ut med dies fra Marianne Design (LR 0117)
Rosa bånd fra Dekôr (Nille)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar