mandag 9. juli 2012

Sommerbingo!


Papirdokkene arrangerer sommerbingo og i den forbindelse har jeg lyst til å bidra med et kort. Jeg valgte meg nest nederste vannrette rad (striper, gul, embossing, sommerfugl).  Så for en gangs skyld har jeg fått brukt litt gult, det skjer ikke så altfor ofte. Embossing har jeg utført både med pulver og tørrembosset med folder. 

Utstyrsliste kommer under bildene.

Fortsatt god mandag :)


Designark: Best Creation Inc- Mr. & Mrs.
Blonde: Panduro- Scrappbooking Moments
Firkant skåret ut med. Lifetstyle Crafts cutting dies- Nesting Frame 4

Liquid Pearls fra Ranger- White Opal
Perler/ Rhinestones: Rhinestone Stickers (Notabene), Memories (Nille), Scrappbooking Moments (Panduro)
Blomster: Panduro- Scrappbooking Moments, Prima

Sommerfugl: Quick Kutz- butterfly
Embossingfolder: Craft Consepts- Venus
Glimmer Mist fra Tattered Angels- Dazzling Diamonds Zoz

Bokstaver: Memories (Nille)


Legg til biStempler: Panduro Embossing: Pute:  Versa Mark, Pulver:  Ranger- Blackldetekst

Rub-on: Hambly Screen Prints- Vintage Motifs

1 kommentar:

  1. Flott kort i en lekker utforming med fine detaljer :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett