lørdag 16. juni 2012

Latino kort


I siste liten fikk jeg fullført mitt tredje og siste bidrag til scrapperiktes utfordring nummer 52!

Jeg ville ikke brenne inne med ideen min og har nå endelig fått laget ferdig Latino Love -kortet mitt. Jeg tenkte at det kunne være spennende å bruke en kakeserviett til å brette en vifte og bruke dette på et kort. Jeg valgte å kombinere viften med en høyhelt sko som er klippet ut etter mønster. Utrolig hva man kan bruke kakeservietter til! He he. 

Liste over utstyr er nå endelig lagt ut :)

Fortsatt god mandag :)

Designark fra FabScraps (Heritage Script 2)
Brunt stråstoff fra Panduro.

Kakeserviett ukjent opphav.
Brunt og hvitt bånd fra Dekôr (Nille) 

Skoen er klippet ut i glitterark fra Cart Us (Christmas Collection)



Kantene er svertet med Distress Ink fra Tim Holtz (Vintage Photo)

Bokstavene er fra Memories (Nille)

Perler fra Kort og Godt.

1 kommentar:

  1. Lekkert kort! Kjempeflott ide å bruke kakeserviett på denne måten. Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett