tirsdag 24. juli 2012

GaveVESKE


Denne vesken kan fint brukes som innpakning for små pressanger. Ideen er hentet fra en pakke vi fant på opphørssalg. Pakken inneholdt flere typer esker man kunne brette og vi brukte disse til å lage en mer permanent mal som kunne brukes videre. Etter å ha sett på Papiravisens siste utfordring ble jeg inspirert til å lage noe i lilla. Samtidig trengte jeg en innpakning til armbåndet jeg hadde laget (Elements gjør-det-selv-pakke fra Panduro) og endte dermed opp med vesken under.

Vesken leveres som bidrag hos Papiravisen.

For å lage vesken har jeg brukt:

Designark fra Magnolia Ink – ”Sweet Christmas Dreams” Vintage Swirl
Lilla silkebånd fra Søstrene Grene
Blonde fra Panduro
Blomster fra Kort og Godt og Papirdesign
Metallblader fra Kort og Godt
Stor sølvblomst fra Nille (lysmansjett)
Tekststempel fra Panduro
Skiltet er kuttet ut med dies fra Spellbinders - Large Labels
Skiltet er kuttet ut i ark fra Det eksklusive, Design Papir
Sølvperler fra Panduro
Distress Ink fra Ranger- Aged Mahogany
Blomstene er børstet let med stempelblekk fra Encore, Ultimate Metallic – silver







3 kommentarer:

  1. Takk for at du deltar hos Papiravisen
    med flotte bidraget.

    SvarSlett
  2. Hold op hvor laver du mange smukke ting. je kunne godt tænke mig at følge din blog, men kan ikke finde en "følg mig" knap.
    Venligst Sanne

    SvarSlett
  3. Hei Sanne :)

    Tusen takk, så hyggelig at du kommenterer. Jeg er relativt ny i bloggeverden så kan ikke alle disse tekniske tingene ennå. Jeg skal prøve å finne ut hvordan jeg får frem en følge knapp :)

    Klem fra Elisabeth :)

    SvarSlett