tirsdag 24. juli 2012

TE eske


Denne esken ble laget etter hukommelsen. Jeg så en eske beregnet på Te eller After Eight hos Panduro på Nordbysenteret og fikk selvfølgelig lyst til å lage en slik. Da jeg senere kom tilbake til butikken så jeg imidlertid at min utgave skilte seg noe fra originalen. Esken er også inspirert av sommeren utenfor vinduet og jeg leverer esken som bidrag hos Bikuben og Scrap ’a’ Long.

For å lage denne esken brukte jeg:

Ensfarget kartong- ukjent
Designark – Tilda Paper Pad- Gardenparty
Silkebånd fra Søstrene Grene
Distress Ink fra Rangers- Vintage Photo
Rosa perler fra Panduro
Rosa Rhinestones fra Notabene
Sommerfuglpebble fra Nille
Tekststempel fra Kort og Godt
Embosset med Versa Mark pute og pulver fra Ranger- seafoam white
Skiltet er skåret ut med dies fra Spellbinders -Fleur De Lis Squares
Blomster fra Kort og Godt, Panduro og Prima
Blomstene er pyntet med Liquid Pearls fra Ranger- white opal








2 kommentarer:

  1. Kjempelekker og sommerlig. Imponerende å lage etter hukommelsen da :)
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempe herlig te-eske! Lyser sommer av den. Flott pyntet og herlig farger. Takk for at du deltar :)

    SvarSlett